Xiaomi Mi VR wyprzedane bardzo szybko

Mi-VR-Standalone

Xiaomi Mi VR okazało się nie małym sukcesem, według doniesień amerykańskiej firmy analitycznej Greenlight Insights w dniu premiery sprzedano aż 30 tys , możemy podejrzewać iż gdyby nie ograniczone zasoby w magazynach sprzedaż byłaby dużo wyższa.

 

Xiaomi Mi VR to tak naprawdę chiński Oculus Go – ma te same komponenty, czyli np. wyświetlacz LED QHD (2560 na 1440 pikseli i 538 ppi), soczewki Oculusa nowej generacji, a także Snapdragona 821 i 32-64 GB przestrzeni na dane. W zasadzie jedyna różnica to dostęp do treści związanych z rzeczywistością wirtualną. Oculus Go korzysta z Oculus Store, zaś Mi VR z cyfrowego sklepu Xiaomi, który jest oparty na mobilnym SDK Oculusa.

Oczywiście prezentowane urządzenie dostępne jest jak na razie tylko i wyłącznie na rynku chińskim, swoją drogą ciekawe jak okulary VR or Xiaomi zostałyby przyjęte na rynku Europejskim.

Search